Telefonische bereikbaarheid aangepast
Per 6 mei 2025 is de huisartspraktijk dagelijks te bereiken:
Telefonisch tussen 8.00 en 12.00 uur voor advies, het maken van een afspraak of het opvragen van een uitslag of advies. Onze assistentes zijn opgeleid om u, na een aantal vragen over uw klacht, van advies te voorzien, waardoor een consult bij de huisarts soms niet nodig is.
Wist u dat u ook kunt kijken op Thuisarts.nl en Moetiknaardedokter.nl? Mogelijk vindt u daar het antwoord op uw vraag.
Alleen voor plotselinge gezondheidsklachten die niet tot de volgende dag kunnen wachten, zijn wij in de middag telefonisch bereikbaar via het praktijknummer.
Voor echt spoedeisende medische zaken is de praktijk bereikbaar van 8.00-17.00 uur. Gebruik alleen voor levensbedreigende spoed optie 1 van de telefoon. Deze lijn houden we vrij voor echte spoed.
Buiten deze tijden belt u voor levensbedreigende situaties 112.
Wij verzoeken u vriendelijk om bij niet-spoedeisende zaken zoveel mogelijk gebruik te maken van uw account bij MijnGezondheidsnet.nl of de app MedGemak. Uw vragen worden dan digitaal afgehandeld of, indien nodig, wordt u gebeld door een assistente.
In de avond, nacht, weekenden en feestdagen zijn wij gesloten, maar kunt u voor spoedeisende problemen contact opnemen met de Spoedpost Hilversum – www.spoedzorghilversum.nl.
Bij technische problemen met inloggen of het maken van afspraken, neem contact op met de helpdesk digitale zorg via 085-1304575 of info@helpdeskdigitalezorg.nl. Voor vragen over internet kunt u ook hulp vragen bij de bibliotheek.
Publicatiedatum: 26-04-2025